Magis-webinaari 13.4.2023
Tervetuloa Magis-pelin esittelyyn torstaina 13.4.2023 kl. 15.15-16.00 Teamsin kautta. Webinaarissa esitellään lyhyesti pelin teoreettista viitekehystä, hyväksyntä- ja arvopohjaista lähestymistapaa (HOT) …
Tervetuloa Magis-pelin esittelyyn torstaina 13.4.2023 kl. 15.15-16.00 Teamsin kautta. Webinaarissa esitellään lyhyesti pelin teoreettista viitekehystä, hyväksyntä- ja arvopohjaista lähestymistapaa (HOT) …
MAGIS – Riimulehdon tarina ja Oma juttu -ryhmämalli on kehitetty vuosina 2020–2022. Mieli Pohjanmaan mielenterveys ry ja Jyväskylän yliopiston psykologian …
MAGIS ja Oma juttu -ryhmämalli ovat Vaasassa kehitettyjä, oppilaiden hyvinvointia lisääviä työkaluja, joita alakoulujen opettajat ja oppilashuolto voivat käyttää tunne- …
Magis-mobiilipelin tavoitteena on hyödyntää tarinallisen pelin maailmaa hyvinvointitaitojen tukemisessa. Pelin kehittämistyössä on keskitytty erityisesti huolehtimaan pelin soveltuvuudesta kouluympäristöön. Peliä voi …
Oma juttu -ryhmien tavoitteena on kehittää hyvinvointiin liittyviä taitoja kouluympäristössä. Alakoulujen oppilaille suunnitellut materiaalit auttavat tunnistamaan itselle tärkeitä asioita ja …
”Olemme työskennelleet hyvinvointiin ja tunteisiin liittyvien aiheiden kanssa, mutta tämä oli jotain uutta.” sanoo opettaja 1.-3. -luokkalaisten pelistä. Syksyn aikana …
HYVÄ ARKI (2022-2024) on STEA:n rahoittama kolmivuotinen hanke, jossa yläkoululaisten hyvinvointitaitoja tuetaan hyväksyntä- ja arvopohjaisia menetelmiä hyödyntämällä. Hankkeen kehitystyötä toteuttavat …
Vaasan ja Mustasaaren suomenkielisissä kouluissa vierailee taikuri ja vatsastapuhuja Taika-Petteri. Petteri Hakanen tutustuttaa oppilaita hyväksyntä- ja arvopohjaisiin hyvinvointitaitoihin yhdessä Jakke …
Taika-Petteri ja Jakke Jääkarhu koulukiertueella Lue lisää »
Uusi Magis-peli 1.-3. -luokkalaisille on pian valmis! Syksyn aikana 12 luokkaa Vaasan ja Mustasaaren suomen- ja ruotsinkielisistä kouluista osallistuu pelin …
MAGIS-PELI ja Oma juttu -ryhmämalli ovat Vaasassa kehitettyjä, oppilaiden hyvinvointia lisääviä työkaluja, joita alakoulujen opettajat ja oppilashuolto voivat käyttää tunne- …